פרוטוקול ישיבת ועד // 3 ינואר 2019

שיכון אנשי צבא בשרות קבע
דרום ת"א – אגודה שיתופית בע"מ
דרך השלום 105 – 117 ת.ד. 25019 תל אביב 61250

פרוטוקול ישיבת ועד מס' 6: מיום 3.1.2019

מיקום: בית אורנה גינדי

נוכחים
אורנה גינדי
זהבה יהלום
אירית ברין
אבי סער
אלונה כהן

התנצלו
איריס לנה
רן צרויה

סדר יום:
1. דיון בעניינים שוטפים
2. עדכון בנושא פינוי-בינוי

סעיף 1: עניינים שוטפים

נושא א': רטיבות בגגות
כל הגגות, למעט שניים, זופתו. השיכון משקיע מידי שנה כעשרות אלפי שקלים בשיפוץ הגגות, ולמעשה, זו ההוצאה המרכזית שלו, ומשום כך יש חשיבות להחלטות המפורטות להלן:

• הטיפול ברטיבות בגגות ייעשה אך ורק על ידי אנשי מקצוע שאושרו על ידי חברי ועד השיכון, ולא על ידי אנשי מקצוע שנשכרו על ידי הדיירים ללא הסכמה של הועד.
• דיירים שמעוניינים לקחת איש מקצוע מטעמם, צריכים להגיש הצעת מחיר לוועד השיכון, וכן לקבל מאיש המקצוע אחריות של עד 3-5 שנים.
• ועד השיכון אינו אחראי לתיקון נזקים פנימיים, דהיינו נזקים בתוך הדירות . אלה באחריותם הבלעדית של בעלי הדירות.
• הטיפול בגגות עצמם באחריות הוועד, ובעניין זה יש לקחת בחשבון את הבלאי הגבוה של הדירות בשל יושנן, את אירועי הגשם הקיצוניים ואת הרחבות הבנייה שנעשו בעבר ולא עומדים בסטנדרטים של היום.
• כך אנו נוהגים כבר 30 שנה, ואין אפשרות ליצירת תקדים.
• באחריות בעלי הדירות הניזוקות עקב רטיבות בגגות, לפתוח את המרזבים כדי לאפשר ניקוז של המים ולמנוע היווצרות שלוליות. ובעניין זה יש לקחת בחשבון גם את הפרשי הגבהים בין החלקים הישנים של הדירות לבין התוספת של הרחבתן, וכן התקנה לא ראויה של דודי שמש הגורמת לשקיעת הגגות ולחדירת רטיבות לבתים.

– הוחלט להוציא מכתב לכל דיירי השיכון בנוגע לרטיבות בגגות, לפעולות הוועד ולהחלטותיו, כפי שהן מצוינות לעיל. ראו נספח.

נושא ב': גינון
• השיכון השלים את החלפת החנוכיות, והחלפת המכסים בעיצומה.
• הושלם הטיפול בחלקות הפנימיות מתחת לבניינים (גירוף, שתילה והשקייה). נ
• נעשה גיזום מסיבי של עצים.

– על הדיירים לבדוק בתלושים שלהם כמה הם משלמים עבור מים ציבוריים. –

נושא ג': גבייה
דוביק הגובה אמור לסכם את הגבייה של מיסי הוועד כדי להגיש את הנתונים לרואה החשבון עד פברואר.

נושא ד': אסיפת דיירים
אסיפת דיירים כללית מתוכננת למאי 2019.

סעיף 2: פינוי-בינוי

אנחנו נמצאים בעיצומן של ההחתמות על חוזה הפינוי-בינוי. לשם כך נערכו כבר שתי פגישות. מתוכננת פגישה נוספת בשבוע הבא. בינתיים חתמו 60 משקי בית, כאשר מספר החתימות המינימלי לצורך התקדמות הפרויקט הוא 90.
הפגישות תתקיימנה במרפאת השיניים בנוכחות פקידת המרפאה, אשר תקבל מהשיכון סך של 120 שקל בכל פגישה. באופן כללי יש שביעות רצון מההתקדמות בחתימות, והוועד תומך בהאצת התהליך.
הוועד יבקש לבדוק כמה משקי בית חתמו על החוזה במתכונתו הקודמת, ומי החותמים, וכן כמה משקי בית חתמו על החוזה המתוקן, ומי החותמים.

——————————————————————————————————————————————————————————————————–

נספח לישיבת ועד.
מודעה לחלוקה בעניין תחזוקת הגגות.

לכל בעלי הדירות בשיכון צבא קבע!
תחזוקת הגגות השיכון

ועד השיכון משקיע מידי שנה עשרות אלפי שקלים באיטום, זיפות, הסרת מפגעים ומניעת רטיבות בגגות השיכון. זו ההוצאה המרכזית שלנו והיא ממומנת מדמי הועד של כול הדיירים בשיכון.
בחרנו לחדד את ההנחיות לטובת כולם!

1. השיכון שלנו הוא בן 67 שנה. קיים בלאי גדול של כול התשתיות ובעיקר בגגות. הרחבות בנייה שנעשו, הוספת גגונים, תקנים ישנים של איטום ואירועי גשם קיצוניים גורמים מידי חורף לנזקים רבים.
2. הטיפול ברטיבות ובנזקים בגגות ייעשה אך ורק על ידי אנשי מקצוע שאושרו על ידי חברי ועד השיכון. דיירים שמעוניינים באיש מקצוע מטעמם, צריכים להגיש הצעת מחיר לוועד השיכון, וכן לקבל מאיש המקצוע אחריות עד 5 שנים.
3. ועד השיכון אינו אחראי לתיקון נזקים פנימיים, דהיינו נזקים בתוך הדירות. אלה באחריותם הבלעדית של בעלי הדירות. כך אנו נוהגים תמיד ואין אפשרות ליצירת תקדים!
4. באחריות בעלי הדירות בקומה הרביעית, לפתוח את המרזבים לפני עונת הגשמים ובמהלכה ולהתריע לוועד מיד כשמתגלה רטיבות ולא אחרי מספר שבועות או חודשים. טוב יעשו בעלי הדירות בשיכון אם יבטחו את הדירות.

בברכת חורף טוב ומיטיב!

ועד השיכון